CoolNHL Forum Index
 FAQ  •  Zoeken  •  Gebruikerslijst  •  Gebruikersgroepen   •  Registreer  •  Profiel  •  Log in om je privé berichten te bekijken  •  Inloggen
 vage shit Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Plaats nieuw berichtPlaats Reactie
Auteur Bericht
Venderwel
4de lijn

BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 12:17 pm Reageer met quoteNaar boven

Ah precies, dat zei ik net ergens anders op dit forum ook al, het is niet de schuld van Amsterdam dat ze een groter budget hebben en daardoor meer mogelijkheden. Het is wel jammer dat er niet genoeg mediaandacht is, waardoor er meer sponsors op af komen, waardoor er weer meer mensen op af komen want het spel wordt mooier en beter waardoor er weer meer media aandacht is en weer meer sponsors enz.....

Kunnen wij niet iets bedenken waardoor er media aandacht komt?
Bekijk gebruikers profielStuur privé bericht
Mike
Prospect

BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 7:04 pm Reageer met quoteNaar boven

Allereerst moet de bekerfinale weer worden uitgezonden. Die werd zeer goed bekeken afgelopen keer. Misschien moeten we een omroep uitzoeken en die platbombarderen met mails. BNN bijvoorbeeld, die hebben nog geen sportprogramma. Een coole omroep die 'the coolest game on earth' uitzendt. SBS heeft het een aantal jaren geleden uitgezonden in combinatie met korfbal. Niet echt een geweldige combi, maar beter iets dan niets. SBS zal er nu niet meer aan beginnen, die geven al 't geld aan de F1.

Laat uw licht er eens over schijnen heren!
Bekijk gebruikers profielStuur privé berichtBekijk de homepage
Wilko
4de lijn

BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 7:20 pm Reageer met quoteNaar boven

Mike schreef:
Allereerst moet de bekerfinale weer worden uitgezonden. Die werd zeer goed bekeken afgelopen keer. Misschien moeten we een omroep uitzoeken en die platbombarderen met mails. BNN bijvoorbeeld, die hebben nog geen sportprogramma. Een coole omroep die 'the coolest game on earth' uitzendt. SBS heeft het een aantal jaren geleden uitgezonden in combinatie met korfbal. Niet echt een geweldige combi, maar beter iets dan niets. SBS zal er nu niet meer aan beginnen, die geven al 't geld aan de F1.

Laat uw licht er eens over schijnen heren!

Ik denk dat je het meeste kans heb bij de publieke omroep, al is het dan maar een blokje van 3-4 minuten tijdens de zondagavond uitzending. Het agrument van de NOS is altijd geweest: ''Eerst op internationaal niveau presteren, en dan volgt de zendtijd vanzelf''. Mja, het gaat natuurlijk om een vicieuze cirkel; wil je de sport en de sterkte van de competitie omhoog halen heb je media-aandacht nodig... Simple as that. Aan de andere kant heb ik dit jaar al wel meer aandacht in Studio Sport gezien dan andere jaren... De bekerfinale, regelmatig een korte reportage over het Nederlands team en de kepster van Nijmegen is zelfs bij mart Smeets geweest omdat ze keept tussen de jongens... Dit ook met een uitgebreide repo erbij. En als het klopt wat jij zegt Mike dat de bekerfinale goed werd bekeken vorig jaar zullen we volgend seizoen vast wel weer hetzelfde/meer zien. k denk iig bekerfinale en waarschijnlijk het Olympisch kwalificatietoernooi. 2006 wordt zowizo een goed jaar voor de Nederlandse ijshockeyliefhebbers met de OS

verder heb je misschien nog RTL 5. Die zenden nog regelmatig ''aparte'' sporten uit voor nederlandse begrippen (NFL, NFLE, BeachVollybal, sterkste man van de wereld, etc.)
Mike
Prospect

BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 7:41 pm Reageer met quoteNaar boven

Zou het niet beter zijn om eens verder te kijken dan de publieke omroep? Dat zit toch behoorlijk vastgeroest daar. De bekerfinale was een toevalstreffer omdat het schaatsen niet op tijd kon beginnen, anders was er nooit een live-registratie geweest.
Een aantal maanden geleden stond er in de sportweek het volgende: "Als Dick Advocaat iets te melden heeft op de avond dat ijshockey gepland staat, gaan wij er weer aan"

Met items van 3-4 minuten en dan 1 x in de 2 maanden, of alleen tijdens de play-offs, komen we er ook niet.

2006 mag dan een mooi jaar worden met de OS, maar daar komt het Nederlands ijshockey niet mee in een stroomversnelling, tenzij we ook in Turijn spelen. (maar daar geloof ik niet erg in)
toeschouwer
Rookie

BerichtGeplaatst: Di Jul 27, 2004 8:23 pm Reageer met quoteNaar boven

Ik denk dat we niet veel moeten verwachten wat betreft de NOS-plannen om de OS-voorronde in Krynica op tv te brengen. De eerste 2 wedstrijden zijn donderdagmiddag en vrijdagmiddag. De laatste wedstrijd tegen Polen is zondagavond. Die wedstrijd start om 19.30 en na 21.00 is er alleen nog studio voetbal. En op die dag is uitgerekend Ajax-Feyenoord....Ik geloof niet dat we veel van Krynica te zien krijgen. Het bekerfinaleweekend komt alleen op tv omdat de NOS tijd moet vullen. Want Jan de Greef zei al eens dat er niks op tv komt mocht er in dat weekend onverhoopt een elfstedentocht komen.

Site Admin

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2004 1:04 am Reageer met quoteNaar boven

Binnen een paar jaar is het publieke omroep gestel verleden tijd en kan iedereen zijn eigen omroep starten.

CNHLTV anyone?

4de lijn

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2004 1:12 am Reageer met quoteNaar boven

Jeroen schreef:

CNHLTV anyone?

Doe mij maar een grote portie! Mét extra saus!
rob
4de lijn

BerichtGeplaatst: Wo Jul 28, 2004 1:38 am Reageer met quoteNaar boven

nou al zenden ze maar het nederlands ijshockey uit vind ik ook al best of afen toe een duitse game
Bekijk gebruikers profielStuur privé berichtMSN Messenger
Berichten van afgelopen:      
Plaats nieuw berichtPlaats Reactie

Ga naar:   

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp