Auteur |
Bericht |
truSt
1ste lijn
|
Geplaatst: Vr Sep 17, 2004 7:58 pm
|

|
Iedereen hier kent vast Ghostrider wel, hier is de trailer van ze nieuwe DVD.
http://www.mmovies.net/Downloads/ghostrider.wmv
|
|
|

|
 |
Venderwel
3de lijn
|
Geplaatst: Zo Sep 19, 2004 4:21 pm
|

|
truSt schreef: |
Iedereen hier kent vast Ghostrider wel, hier is de trailer van ze nieuwe DVD.
http://www.mmovies.net/Downloads/ghostrider.wmv
|
Hoe kom jij er in godesnaam bij dat uberhaubt 1 iemand hier ghostrider kent? Nooit van gehoord!
|
|
|

|
 |
truSt
1ste lijn
|
Geplaatst: Zo Sep 19, 2004 5:03 pm
|

|
Zeker geen motor liefhebber
|
|
|

|
 |
Wilko
1ste lijn
|
Geplaatst: Zo Sep 19, 2004 5:29 pm
|

|
Zeker geen motor liefhebber |
eh? hallo? Ijshockeyforum?
|

|
 |
dennis7808
Rookie
|
Geplaatst: Di Sep 21, 2004 8:14 pm
|

|
Zeker geen motor liefhebber |
Ik wel , en ik ken die gozar wel..maar volgens mij is ie al dood??
|
|

|
 |
truSt
1ste lijn
|
Geplaatst: Di Sep 21, 2004 9:08 pm
|

|
Nee hoor die is niet dood Hij was 3 Augustus nog in Nederland (Rotterdam - Amsterdam in 20 minuten en 32 seconden. Gemiddelde snelheid: 248,37 km/h)
Die gast is zeker wel cool Dikke motor heeft ie ook Je kan z'n (oude)motor (twv 25000 winnen als je ze dvd preordered, maar of dat nog kan weet ik niet) ..
www.ghostridermovie.net
|
|
|

|
 |
Venderwel
3de lijn
|
Geplaatst: Wo Sep 22, 2004 9:35 am
|

|
Nee hoor die is niet dood Hij was 3 Augustus nog in Nederland (Rotterdam - Amsterdam in 20 minuten en 32 seconden. Gemiddelde snelheid: 248,37 km/h)
Die gast is zeker wel cool Dikke motor heeft ie ook Je kan z'n (oude)motor (twv 25000 winnen als je ze dvd preordered, maar of dat nog kan weet ik niet) ..
www.ghostridermovie.net
|
Ja jong...ontzettend cool, met een gem. snelheid van 248,37 van Rotterdam-Amsterdam. Joh wat is dat cool zeg! Is gvd levensgevaarlijk man! En dan heb ik het niet over zo'n sukkel die dat doet, dat moet ie zelf weten als ie er dood aan gaat, maar wel voor de overige weggebruikers!
Ben geen heilig boontje, bedoel ik rijdt ook liever 140 dan 120...maar ik vind dit niet normaal. En zolang er mensen zijn die het cool van dat zo'n gek dat doet, blijft die sukkel het doen....ben fan van F1 en ik vind motorracen ook leuk om te zien...maar das op een circuit en daar breng je, als het goed is, geen anderen mee in gevaar, deze sukkel wel.
Cool? Ach flikker toch een end op.....
|
|
|

|
 |
truSt
1ste lijn
|
Geplaatst: Do Sep 23, 2004 7:54 pm
|

|
|

|
 |
Joost
Moderator
|
Geplaatst: Do Sep 23, 2004 8:52 pm
|

|
Venderwel schreef: |
www.ghostridermovie.net
|
Ja jong...ontzettend cool, met een gem. snelheid van 248,37 van Rotterdam-Amsterdam. Joh wat is dat cool zeg! Is gvd levensgevaarlijk man! En dan heb ik het niet over zo'n sukkel die dat doet, dat moet ie zelf weten als ie er dood aan gaat, maar wel voor de overige weggebruikers!
Ben geen heilig boontje, bedoel ik rijdt ook liever 140 dan 120...maar ik vind dit niet normaal. En zolang er mensen zijn die het cool van dat zo'n gek dat doet, blijft die sukkel het doen....ben fan van F1 en ik vind motorracen ook leuk om te zien...maar das op een circuit en daar breng je, als het goed is, geen anderen mee in gevaar, deze sukkel wel.
Cool? Ach flikker toch een end op.....
|
damn straight brotha!! Speak your mind!!
|

|
 |
Venderwel
3de lijn
|
Geplaatst: Vr Sep 24, 2004 8:39 am
|

|
Hahahaha, ik moraalridder, nou dat valt wel mee hoor. Er kan bij mij best veel hoor, maar er zijn gewoon dingen die niet kunnen...en dit vind ik er persoonlijk 1 van.
|
|
|

|
 |
|