FAQ
   Zoeken   Gebruikerslijst   Gebruikersgroepen   Registreer   Profiel   Log in om je privé berichten te bekijken   Inloggen 

Komend Seizoen.

CoolNHL forum index -> TV
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
2de lijn

Geplaatst: Wo Mrt 30, 2005 8:40 pm    Onderwerp: Komend Seizoen.

Er verschijnen de laatste tijd steeds meer geruchten en verhalen over ijshockey bij de nos komend seizoen, zo zouden er diverse clubs volgend jaar meer en grotere sponsers willen ivm met TV uitzendingen.
Bij de Trappers circuleren de namen van Red Bull,Opel Vullings,Lionstone en Volkswagen van Mossel als nieuwe hoofdsponsor. Ook zouden deze bereid zijn meer geld te geven als er ijshockey op tv komt. Ook zal er al een toezegging gedaan zijn dat de bekerfinale en een aantal Play Off duels live en in zijn geheel worden uitgezonden. In de rest van het seizoen zouden ook nog 32 samenvattingen van diverse wedstrijden getoond worden. Mij lijkt het een enorme opsteker voor het nederlandse ijshockey, meer op tv, meer mensen naar de stadions, meer inkomsten, betere spelers. Laten we hopen dat het allemaal goed gaat lopen en dat het nederlandse ijshockey zo weer een vooruitgang mag boeken!

Laatst aangepast door #77 op Wo Mrt 30, 2005 9:26 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Jeroen
Site Admin

Geplaatst: Wo Mrt 30, 2005 8:57 pm    Onderwerp:

Volkswagen? Je bedoelt zeker Van Mossel Groep (of zo).

Tja, het zou idd een HEEL groten opsteker zijn voor het ijshockey. Maar eerst zien dan geloven.

Look Heatley smile...
Naar boven
2de lijn

Geplaatst: Wo Mrt 30, 2005 9:26 pm    Onderwerp:

die bedoelde ik idd ja
Naar boven
Wilko
All-Star

Geplaatst: Wo Mrt 30, 2005 10:40 pm    Onderwerp:

Ik hoop dan maar dat het nederlands ijshockey een beetje goed voor de dag komt en het ''mickey mouse league''-imago een beetje van zich af kan schudden, meer sponsoren is iig al een verschrikkelijk belangrijke stap!

BRING IT BACK
Naar boven
toeschouwer
3de lijn

Geplaatst: Za Apr 09, 2005 11:27 pm    Onderwerp:

Ook ik hoor steeds meer geruchten/verhalen dat we volgend seizoen ijshockey op tv krijgen. Maar is dat al bevestigd door de NOS? Zo niet dan moeten we niet al te euforistish doen. Ik geloof echter niet dat de NOS livewedstrijden gaat uitzenden. Oke ze hebben voetbal verloren en moeten tijd opvullen. Maar ik kan niet geloven dat ze zondags tussen 19.00 en 21.00 ijshockey gaan uitzenden. John de Mol gaat op diezelfde tijd voetbal op zijn kanaal uitzenden. IJshockey op tv uitzenden is één, goede kijkcijfers halen is twee!!!

Dus: eerst zien dan geloven.
3de lijn

Geplaatst: Zo Apr 10, 2005 10:35 am    Onderwerp:

Het zou me niets verbazen als stuido sport op zondagavond verdwijnt op het normale tijdsstip. Misschien komen ze pas vanaf 21:00 ofzo, met hockey en wielrennen. Ishockey is misschien meer iets voor de late zaterdagavonduitzending. Dat voetbal ergens ander zit zou dus niet hoeven uitmaken, denk ik.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
       CoolNHL forum index -> TV Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: