FAQ
   Zoeken   Gebruikerslijst   Gebruikersgroepen   Registreer   Profiel   Log in om je privé berichten te bekijken   Inloggen 

WK Divisie I in Eindhoven
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

CoolNHL forum index -> Algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
1ste lijn

Geplaatst: Do Apr 14, 2005 9:57 pm    Onderwerp:

ja , viel mij ookal op. vind het wel jammer dat christubal huet niet keept bij frankrijk
Naar boven
Wilko
All-Star

Geplaatst: Do Apr 14, 2005 10:36 pm    Onderwerp:

#77 schreef:
ja , viel mij ookal op. vind het wel jammer dat christubal huet niet keept bij frankrijk

hmm dat is nu dus zeker?

Jammer.

Mgoed, ik ben er de 17e zeker bij!

Let the party begin!!
Naar boven
1ste lijn

Geplaatst: Do Apr 14, 2005 10:38 pm    Onderwerp:

ja dat is nu zeker, hij is nog bezig met de play offs in duitsland. ik zelf weet nog niet welke wedstrijden ik ga
Naar boven
Wilko
All-Star

Geplaatst: Za Apr 16, 2005 12:28 am    Onderwerp:

Vanavond wezen kijken naar de laatste test voor het Nedelands team voor a.s zondag: de oefenwedstrijd tegen Roemenie. Uitslag: 2-2.

Een wedstrijd die het Nederlands team zou moeten winnen. De Roemenen stellen individueel niet veel voor maar hebben twee goede goalies en Nederland rondde slecht af. Hopelijk hebben ze het achterste van hun tong niet laten zien en is dat allemaal anders a.s zondag.

Ook was er vanavond al een reportage over het Nederlands team over het komend WK, wie weet krijgen we in de loop van de week nog meer te zien.

Tot zondag!

Let the party begin!!
Naar boven
Jeroen
Site Admin

Geplaatst: Za Apr 16, 2005 1:46 am    Onderwerp:

Willie waar zat je??? Heb je nie gezien
2de lijn

Geplaatst: Za Apr 16, 2005 8:06 am    Onderwerp:

Volgens de website van de IIHF zullen Italie of Frankrijk dit WK winnen en maakt Nederland geen kans op promotie.

www.iihf.com/news/iihfpr6105.htm
1ste lijn

Geplaatst: Zo Apr 17, 2005 3:18 pm    Onderwerp:

de 1e wedstrijd zit erop, 2-0 voor italie opzich geen onverwachte uitslag denk ik. word toch nog een zware wedstrijd voor nederland tegen estland denk ik.
Naar boven
Wilko
All-Star

Geplaatst: Zo Apr 17, 2005 11:41 pm    Onderwerp:

nou, ik had Italie toch sterker verwacht. Nederland goed teruggekomen van een 3-0 achterstand tegen Roemenie (3-6), maar ik vond Roemenie ook het zwakste team van de 6 die ik heb gezien vandaag.

Frankrijk kan erg goed ijshockeyen, speelden tegen Lithouwen slechts driekwart-periode op niveau. (5-3). Het was super vandaag, topijshockey en een goede sfeer. Aan iedereen aan te raden om te gaan kijken mocht je tijd hebben!

Let the party begin!!
Naar boven
Leafs Nation
Moderator

Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 6:15 am    Onderwerp:

Wilko schreef:
Quote:
En wat zie ik? Zubrus bij Litouwen??? Die heb ik afgelopen Augustus in Keulen nog aan het werk gezien voor Rusland!

Vanavond eens kijken hoe de Washington Cap het er vanaf brengt. In Keulen viel die me niet echt op, maar ja, wat wil je ook met al die andere kanjers!
All-Star

Geplaatst: Ma Apr 18, 2005 3:18 pm    Onderwerp:

Leafs Nation schreef:
Wilko schreef:
Quote:
En wat zie ik? Zubrus bij Litouwen??? Die heb ik afgelopen Augustus in Keulen nog aan het werk gezien voor Rusland!

Vanavond eens kijken hoe de Washington Cap het er vanaf brengt. In Keulen viel die me niet echt op, maar ja, wat wil je ook met al die andere kanjers!

Hij speelde gisteren niet bijzonder sterk, maar was wel de beste van Litouwen... Lag misschien ook aan het sterke Frankrijk. Er zaten voor me op de tribune ook een aantal spelers van het Nederlands team die blijkbaar ook niet echt onder de indruk waren.. (ten Bokkel: ''Hij doet telkens dezelfde truc..!'' ) Hopen dat dat na vonavond nog zo is.

Verder heeft Italie net Roemenie met 7-0 ingemaakt. Nederland maak je borst maar nat!

Let the party begin!!
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
       CoolNHL forum index -> Algemeen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4

Ga naar: